Pilvi-palvelut

SÄHKÖINEN TALOUSHALLINTO

Perinteisten tilitoimitopalveluiden lisäksi ConSan Oy tarjoaa sähköisiä taloushallinnon ratkaisuja pilvipalveluna. Räätälöimme asiakkaille heidän tarpeittensa mukaiset palvelukokonaisuudet.


Sähköinen taloushallinnon palvelukokonaisuutemme tehostaa asiakkaan talousprosesseja ja nopeuttaa yritksen johtamiseen tarvittavan information saatavuutta.


Yrityksen taloushallinto voidaan hoitaa joko kokonaan tai osittain sähköisesti. Sähköisen taloushallinnon eri muotoja ovat esim.

  • myyntilaskujen lähettäminen verkkolaskuna
  • ostolaskujen sähköinen vastaanotto, tarkastus ja hyväksyntä
  • sähköinen raportointi ja arkistointi


SÄÄSTÄ AIKAA, RESURSSEJA JA YMPÄRISTÖÄ

Sähköinen laskujen käsittely on nopeaa ja tehokasta. Voit hoitaa taloushallinnon rutiineja ajasta ja paikasta riippumatta:

  • Vapaudut yrittäjänä joka päiväiseltä laskuja sisältävien kirjeiden avaamiselta ja laskujen käsittelyltä, kun sisääntulevat laskut kiertävät ConSan Oy:n kautta. Laskut voidaan toimittaa meille joko paperisina tai verkkolaskuina. Yrittäjä saa tiedon uusista laskuista sähköpostiinsa ja voi sen jälkeen käydä hyväksymässä ne maksatukseen itselleen sopivana aikana. Hyväksymisen jälkeen laskut siirtyvät reskontraan odottamaan maksatusta ConSan Oy:n toimesta
  • Verkkolaskuna lähetetty myyntilasku on perillä huomattavasti paperipostia nopeammin.
  • Sähköinen arkistointi mahdollistaa nopeat hakutoiminnot ja historiatietojen selailun.
  • Paperin pyörittelyn sijaan voi keskittyä olennaiseen: omaan liiketoimintaasi.


NOPEA JA TÄSMÄLLINEN RAPORTOINTI

Tuotamme liiketoimintaasi varten räätälöidyt raportit sovitun aikataulun mukaisesti pilvipalveluna.


PILVIPALVELUIDEMME KÄYTÖÖNOTTO ON HELPPOA JA TURVALLISTA

Pilvipalveluden käyttöönotto on helppoa, nopeaa ja turvallista. Erillisiä ohjelmistoasennuksia ei tarvita; normaali internet-selain ja -yhteys riittävät. Kaikki pilvipalvelumme ovat suojattuja. Käyttäjä saa henkilökohtaisen tunnuksen ja salasanan.


Kysy aiheesta lisää:

puh. 040 581 9997